12.02.2015

Angkara Siapa ?

 " Jika terdapat sesuatu yang tidak kena dalam sesebuah negara, anda akan dapati ia dari Yahudi." 
Henry Ford (1863-1947)

Beliau menyebut begitu kerana angkara jahat yang dilakukan oleh Yahudi ke atas Amerika. Ini adalah benar. Jika tidak percaya anda semua boleh membaca

Tapi kita tinggalkan Amerika ...Saya ingin menarik perhatian kamu semua terhadap negara tanah tumpah darah kita iaitu Malaysia. Bermulanya dari MH370, Skandal 1MDB, rombakan kabinet, kenaikan harga tol, minyak, LRT, ERL,GST, dan bermula 2016 tiada lagi subsidi terhadap bil elektrik dan minyak kereta dan yang paling penting kita telah menjual aset-aset negara kita kepada luar. Semua ini berlaku dalam masa yang singkat. Siapakah agaknya yang memberikan nasihat dan tunjuk ajar? Kita sendiri tahu bahawa Pemimpin negara menggunakan orang-orang dari negara Yahudi sebagai Penasihat Negara kita. Apabila saya sebut negara Yahudi, faham-faham sahaja lah.

Seperti yang kita semua tahu juga, negara kita memang boros di dalam perbelanjaan pentadbiran dan  "Money is the King" adalah pegangan sesetengah Pemimpin dinegara ini.   Dan ini membuka peluang yang ditunggu-tunggu oleh Yahudi. Akhirnya, bagai di cita, ini benar-benar terjadi apabila Malaysia sudah mula menerima kedatangan Obama kesini. 

Untuk apakah Obama datang?  Yahudi menerusi Rothschild sememangnya dari dulu lagi sentiasa menggunakan dan mengekalkan tradisi lama mereka iaitu tidak menonjol di dalam tindakan, menggunakan orang tengah, menggunakan wang untuk sebagai sumber untuk menjatuhkan seseorang. Nah!!! nampak tak di situ ?

Jelas bahawa dengan kenaikan ini semua maka kita sebagai rakyat akan tertindas. Apabila kita tertindas maka akan lahir lah api-api kemarahan.  Dan Amerika pula cuba mengikat kita dari segi perjanjian TPPA. Sedikit demi sedikit negara kita dikawal selia dengan cara yang sangat licik dan akhirnya kita akan menjadi seperti Indonesia. Kalau ditanya kepada peminpin negara sudah pasti mereka tidak sedar atau pun mereka sedar tetapi mereka tidak peduli.

Mungkin pada sesiapa yang membaca tulisan ini merasakan saya merepek mereka-reka cerita tetapi percayalah bahawa jika kita tidak sedar maka negara ini akan menjadi mangsa. Saya hanya menulis dan memberikan pendapat melalui pena dan terpulanglah kepada sesiapa yang membacanya untuk menilai. Demi agama, negara dan bangsa, saya ikhlas.

Terhenti seketika...

No comments:

Post a Comment